Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 17.07.2016, 15:51
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.015
Perusasetus

Mun mielestä sen verta järeämpi pickup on fiksu, jolla voi Suomessa hinata laillisesti ja hyvin ajo-ominaisuuksin 3500 kilon kärryä.

Kuorman ja kärryn tulisi olla mielekkäässä suhteessa veturin painoon. Nyt mä olen rohjennu ottaa jarrulliseen perävaunuun vain 1000 litraa pesuvettä, mikäli pickup olisi järeämpi vois ajatella sen lavalle toinen tuhat litraa ja järeämpi kärry vielä sinnekin toinen säiliö.

Kysyjällä maatalouskäyttö mielessä, sinne varmaan jenkkipickup sopisi aika pitkänäkin versiona. Kun mä olen edullisen luokan myynti-ilmoituksia katsonut, monissa puhutaan jostain vioista enempi kuin Toyota mies tykkää.

Kuorkkipickupista tulee mieleen kun monessa maataloudessa on aika ajoin jotain työntekijöitä tai harjoittelijoita, saisko ne ajaa sillä ammattiajolupasyistä... silloin jos ammattihommat mielessä, voi laillisuusnäkökulma olla aiheellinen.

Itsestä tuntuu pöljältä kun en saa hinata omalla Jumpperilla kun ihan pieniä kärryjä koska puuttuu kirjaimet C:n perästä. Siksi mä pitäsin jotain muutakin pickuppia hyvänä vaihtoehtona.

Ylikallishan se on, mutta minkäslainen olis joku Ford Ranger 3,2 diisseli pickup tai joku neliveto Iveco? Kalliitahan ne myös uudehkot jenkkipickupit on.

Vastaa lainaten