Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jukeman
Niin ja Palexin jimppa on kyllä (ollut) söötti  Nykykunnostakin ois kiva kattella kuvia 
|
Tää nyt on jo aika vanha kuva, mutta eipä tuo nyt ole pahemmin muuttunut tuosta. Akseleiden vaihtoa odottellut kohta jo vuoden päivät tuolla tallissa...
Lainaus:
|
Monkeylle suosittelen talveksi ihan kunnon kitka-tai nastarenkaita jos lompakko kestää, ja jos asut sellaisilla leveysasteilla, että talvella voi olla liukasta, lunta tai jäätä. On meinaan melko eto peli ajella liukkailla pelkkä takaveto päällä ja ilman nastoja.. ja sitä nelkkuahan ei kannata pitää päällä, jos ei oo hiekalla tai selkeästi muuten liukkaalla pinnalla. Vähän opettelua ottaa sen kanssa, tai sitten nelivedon jatkuvaa kytkemistä/poistkytkemistä.
|
No, tottumiskysymys... Ite oon ajellut suzukeilla ainakin kymmenen talvea erilaisilla mutarenkailla, eikä koskaan ole ollut mitään tilanteita. Enempi on hirvittänyt oikeilla talvirenkailla, kun niiden pitoon alkaa luottamaan liikaa...
Lainaus:
Ja muutenkin kumien karkeuksista ja korotuksista, tuo on ihan oikeasti meleko eto peli menemään pahoissakin paikoissa ilman niitä uuuberkarkeita renkaita, tai isoja korotuksia. Ota eka talvi rauhassa ja testaa montako kertaa jäät kiinni, niin tiedät ens kesänä paljonko pitää korottaa ja kuinka karkeaa kumia tarttee alle
|
Kyllähän nuo vakiona karkeilla renkailla joten kuten etenee, mutta en nyt liikaa alkais kyllä kehumaan. Ja vakiokorkusena tuntuu kaikki pikku kivetkin aika korkeilta ja kolina käy, joten panssaria pohjaan vaan jos meinaa rankemmassa maastossa ajella. Vakiolla SJ:llä pääsee kyllä paremmin. Huonoilla renkailla en oo maastossa ajellutkaan, mutta ei oikeassa maastossa ilman mutarenkaita pääse mihinkään, oli vehje mikä hyvänsä.
Lainaus:
Ja ainakin oma kon kohtuuhiljainen noilla hankookeilla, satasenvauhdisa pystyy puhumaan puhelimeenkin huutamatta. Ei nää niin äänekkäitä ole kuin SJ:t
|
Jimpat on kyllä oikeastaan erittäin hiljaisia autoja, vaikka vertais ihan perus henkilöautoihinkin.