[QUOTE=mareva90;1301872]Kyllä on kone ollu käynnissä jarrua painaessa. Ja kyllä tosta huoltoluukun alta löytyy 2 semmosta hassun näköstä pömpeliä, ne lienevät jarrutehostimet.
Päällepäin näyttivät ihan kuivilta että tuskin vuotavat, vai mitä meinasit tuolla vuodolla?
tehostimen sisällähän on kuminen kalvo, joka kiinnittyy pääsylinterin käyttövarteen. Tämä voi alkaa päästää ilmaa lävitsensä, alipainetta ei synny, eikä enää tehosta. Mutta jos kerran ei aiheuta moottorissa käyntihäiriötä jarrua painaessa ei ole alipainevuotoa.
Veikkaan että nuo tehostimet ihan kunnossa. Nissä tehostimissa on sylinterin kääntöpuolella sellainen huohotinlinja, josta ilma pääsee jumppaamaan eestaas sylinterin/servon liikkuessa. Imuääniä
Kyseessähän on museoajoneuvo, mutta itseltähän purin nuo pois
Itse tilailin c202 jarrusylinterit tuolta, viikossa tulivat
http://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-SERIES-2-3-L-H-Front-Brake-Wheel-Cylinder-243743-/251459800316?hash=item3a8c2c0cfc
http://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-S...item5aeed50b9d
oikealle ja vasemmalle tosiaan omansa.
Löytyy muuten tiedostona 1000 sivuinen korjaamokäsikirja jos on tarvetta. PM niin laitan latauslinkkiä.
Siistiä jälkeä !!