Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 01.06.2016, 18:14
JubaJulle JubaJulle ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.02.14
Sijainti: Vantaa, Suomi
Viestit: 51
Perusasetus

[QUOTE=mareva90;1301872]Kyllä on kone ollu käynnissä jarrua painaessa. Ja kyllä tosta huoltoluukun alta löytyy 2 semmosta hassun näköstä pömpeliä, ne lienevät jarrutehostimet.
Päällepäin näyttivät ihan kuivilta että tuskin vuotavat, vai mitä meinasit tuolla vuodolla?



tehostimen sisällähän on kuminen kalvo, joka kiinnittyy pääsylinterin käyttövarteen. Tämä voi alkaa päästää ilmaa lävitsensä, alipainetta ei synny, eikä enää tehosta. Mutta jos kerran ei aiheuta moottorissa käyntihäiriötä jarrua painaessa ei ole alipainevuotoa.

Veikkaan että nuo tehostimet ihan kunnossa. Nissä tehostimissa on sylinterin kääntöpuolella sellainen huohotinlinja, josta ilma pääsee jumppaamaan eestaas sylinterin/servon liikkuessa. Imuääniä

Kyseessähän on museoajoneuvo, mutta itseltähän purin nuo pois

Itse tilailin c202 jarrusylinterit tuolta, viikossa tulivat

http://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-SERIES-2-3-L-H-Front-Brake-Wheel-Cylinder-243743-/251459800316?hash=item3a8c2c0cfc

http://www.ebay.com/itm/LAND-ROVER-S...item5aeed50b9d

oikealle ja vasemmalle tosiaan omansa.

Löytyy muuten tiedostona 1000 sivuinen korjaamokäsikirja jos on tarvetta. PM niin laitan latauslinkkiä.


Siistiä jälkeä !!
Vastaa lainaten