Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 15.05.2016, 20:08
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Sain putkityöt valmiiksi, hyvä tuli
Laatikon lämmöt pyöri ennen normaali kesäpäivinä (ulkolämmön ollessa 15-25°C) kaupunkiajossa ja offatessa 85°-120°C välillä, maantiellä 85°-90°C. Nyt pysyi koko ajan 70°C tuntumassa - eli homma toimii. Ei varmasti enää loota ylikuumene.


Vaimo tokaisi, että harmi kun noin kauniinväriset osat menee auton alle likaantumaan
Lisäjäähdytin:




Syylarin alempi liitäntä on syöttö laatikolta, ylempi jatkaa lisäjäähylle. Yksinäinen letku on paluuletku lisjäähyltä laatikolle:




..tässä näkyy myös termostaatti:




Toinen sille:




Alustan kantavan palkin kylkeen pitää jossain vaiheessa väsätä kiinnike, mutta ei letkut tuolta pääse mihinkään liikkumaan. Eli ei osu kuumaan pakoputkeen tai pyörivään etukardaaniin..




Liitännät laatikkoon:

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten