Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja baxxter
Väittäisin että sun autossa parani koska tukivarsi piteni.
Tukivarren suuntaiseksi käännetty rangen alkuperäinen korvake hyvän uretaanipuslan kanssa kestää vuosia ja koko akselin joustoliikettä rajoittaa panhard ja ristijoustoa akselinpuoleiset puslat. Näin ainakin etuakselilla ja taka-akselille ei jakarituenta sovi senkään vertaa
Suzukin rungon kanssa on ilmeisesti useaan kertaan todettu, että kaikkien lisättyjen osien kiinnityspisteet pitää vahvistaa että pysyy kiinni. Ja tuon A.I:n uniballisysteemin kanssa varmistaisin että jos/kun nivel pettää niin tukivarsi ei mene silmästä läpi.
|
Nuo ovat lehtijousen kiinnikkeissä kiinni joten luulisi jo sen puolesta kestävän, toki paikat vielä vahvistetaan, kuvassahan nuo on vasta hepattu kiinni.
Molemmin puolin uniballia on helvetinmoinen korilaatta joka estää läpi tulemisen mikäli silmä pettää.
Ja nämä uniballit ovat juuri noita traktorin vetopään unibaleja.
(katsotaan miten kauan kestää, tosissaan ei toistaiseksi vielä ajeta.
Veikkaan että joustot paranee reilusti mutta ei liikaa. Liika joustokaan ei ole hyväksi kun alkaa kaatuilemaan..