Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Catrik
Samaa tyyliä näyttää tuo Biltema vehje olevan, vähemmän vaan putkikokoja http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...lu-2000016992/
Onkohan toi kärki kromattu tai jotenkin muuten käsitelty? Hopea väriltään kun IKH:n vehkeessä on musta. Pitääpä hakea tuollanen Bilteman vehje kans, jos tuo kolmaskin IKH paskoo ittensä niin voipahan kokeilla välillä muutakin
Mulla oli eniten hankaluuksia saada se eka lytistys sisäänpäin suoraan. Helpotti kun teki paljon reilumman ulkoviisteen
|
tuo on todella tarkkaa siinä että putki pitää olla ihan suorana tuossa jos jo väännelty putkea johonkin suuntuun niin silloin yleensä pieni heitto tulee. Toinen minkä olen huomannut että kun putkileikkurilla leikkaa niin itse viilalla viilaan sen pään ihan tasaiseksi kun leikkuri jättää pyörömaiseksi hieman sitä. Kolmas ihan rauhaksee asettaa keskeisesti myös niinkin että kiristys tuon tsydeemin on ihan suorassa eikä vinottain vaikka itse kartio työkalu olisi ihan suorassa itse putken päällä ja ihan hitaasti lähtee kiristämään koko ajan seuraamalla jos lähtee kallistumaan. Ps niinkuin täällä jo moni sanonut tuolla päällä ei ole mitään merkitystä vaikka menee tuollaiseksi se bilteman työkalu vastaava menee ihan yhtälailla ja vaikka tuo pää on tuollainen sillä saa ihan hyvät päät tehtyä jos osaa itse kapistusta käyttää.