Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Asiallisen näköistä pajoitusta ja vielä pohjolan tallissa!
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sten
Siistin näköinen jälki, sitä tuskin huomaa että on vahvistettu. 👍
|
Pakko tehdä pihalla, kun talli on täynnä auton osia

Tää kun on käyttöauto, niin pitää koittaa tehdä siistiä jälkeä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty
Melekonen projekti taa on ollut ja toivottavasti jatkuu, hienoa tyota.
Montako osaa oot pulttailu/hitsaillu Jeeppiin? Siis noin vastauskin riittaa. 
|
Ei kai tässä työ lopu, yhden paikan kun tekee niin jotain uutta on aina mielessä
En ole kovin tarkkaan osia laskenut, mutta onhan niitä.. nyt on menossa kolmas etuakseli, kun pari edellistä on hajonnut. Taka-akseli on periaatteessa sama kuin alkuperäinen, kasasin tämän tyhjästä akseliputkesta samalla kun vanha oli vielä auton alla. Auton alkuperäinen odottaa tallin lattialla jos siitä kehittäisi nykyistä paremman version

Keula ja takapäähän tässä on rakennettu melkolailla uudestaan, ja osittain pyöränkotelot. Palkkihelmat + putkilevikkeet. Koneeseen tuli tehtyä kaikkea pientä. Tukivarret on uutta - käytännössä jo toinen sarja säädettäviä varsia -> näitä nykyisiä ei kyllä tartte vaihtaa mihinkään, on aivan saakelin hyvät. Molemmat panhardit sekä niiden kiinnikkeet. Tässä lähiaikoina pitäisi vielä uusia tukivarsien korinpuoleiset kiinnikkeet, ne alkaa jo antautua..
Sisustukseen en ole koskenut muuten, kuin että rakensin muksua varten reilu vuosi sitten toiseen takapenkinlohkoon ISOFIX- kiinnikkeet. Pakko oli tehdä, kun en ollut ollenkaan tyytyväinen vauva- ja taaperoikäisten turvaistuimien turvavyökiinnityksen tukevuuteen ZJ:ssä
Hitsaussaumaa on tullut aika monta metriä, en ole uskaltanut edes laskea. Onneksi mitään ei ole ollut varsinaisesti pakko tehdä, kunhan omaksi iloksi rakennan