Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VKoo
Kuka on tehny L tai 2L koneeseen kansirempan joskus? Kannen pulttien kiristyksestä tässä on nyt ollu monenlaista mielipidettä. Autodata antaa tiedot 78nm + 90 astetta + 90 astetta. Haulla löysin kun joku oli tänne palstalle kaivanu jostain tiedot 120nm. Mitehän tuon kans nyt tekis..
Sitte pulteista ootteko vaihtanu uudet pultit? Onko ne venyvät vai ei? Eikös yleensä venyvien pulttien kans ilmoteta nuo asteet kiristysmomenteissa?
Motonetistä tai paikallisesta varaosaliikkeestä ei saa uusia pultteja. Viittaisko vähä siihen että ei tarvi vaihtaa?
|
L ja 2L koneissa on normaalit kansipultit joita voi käyttää uudelleen ja näissä on normaali momenttikiristys. 2L-II ja 2L-IIT - mottoreissa on venyvät pultit jotka tarttee vaihtaa joka rempan yhteydessä, näissä pätee nuo momentin päälle tulevat astearvot.
En muista arvoja ulkoa, jos kukaan muu ei vastaa ennen niin voin tarkistaa viikolla kun olen oppaiden vieressä.