Viestiketju: Spartan locker
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 24.03.2016, 14:46
Catrik:n Avatar
Catrik Catrik ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.13
Sijainti: Oulu
Viestit: 817
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Catrik Näytä viesti
Ei ollutkaan yhden illan asennus niinkuin ohjeiden mukaan piti olla.. Tasauspyörästön rattaat räjähtäny -> kaikki laakerit ja carrier vaihtoon.

Onhan se mukava kun pystyy nyt ajaan takavedollakin talvella. Luisussahan tuo menee nyt koko ajan kun koskee kaasuun mutta parempi sekin on kun kun jäädä lumihiutaleeseen jumiin Muutan kerran jarruttaessa takapää nytkyttänyt kovaäänisesti, epäilen että oli toinen rengas jäällä ja toinen hiekalla, ehkä? Pitää päivitella kokemuksia sitten sulien aikaan lisää.
Nythän tässä on ollu vähän suliakin kelejä ajettavana ja ei tästä voi kun tykätä. Pientä karismaahan tuo lisää ajoon, itselle vaan mukava mutta ei varmasti kaikille sovi

Kliksutteluääntä mutkissa en ite kuule ollenkaan (pakoputkisto voi vaikuttaa asiaan). Välillä paukahtelee kun lukko on jotenkin väännätyksessä ja sit vapauttaa tms, jalankulkijoilta saa hyviä ilmeitä Tästä on muilla foorumeilla ollu paljon puhetta mutta ihan normaalia käytöstä pitäs olla.

Suoraa ajaessa kun kiihdyttää/löysää kaasun niin vähän hakee mutta vaikuttaa varmaan kun mulla pinnatut renkaat ja takana toinen taitaa olla hieman pienempi -> tarkoitus vaihtaa se eteen.

Toimintaperiaatteensa takia lukko lisää voimansiirtovälystä jonkun verran eli moottorijarrutuksissa voi nytkyttää enempi mutta sen kanssahan nyt muutenkin joutuu oppiin pelaan kaasulla.

Suurin miinushan on varmaan se että ei passaa unohtaa että se on sitte aina vedossa lukossa, 1kpl traktoriin ja 1kpl taloon luisunu pahki kävelyvauhdista kun ei muistanu varoa, eli liukkaalla parkkipaikalla saa olla tosi varovainen


Mutta ei oo nyt kertaakaan vituttanu takavedolla ajaminen liukkaalla. Ennen lukkoa vituttu aina.

Vastaa lainaten