Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 13.03.2016, 22:37
aslakki:n Avatar
aslakki aslakki ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 14.11.06
Sijainti: joutseno, .
Viestit: 1.209
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosetä Näytä viesti
Jotenkin näin sen on mentävä, mutta kuinka havaitaan että laakereiden paine on sopiva? Olen kuullut laakereiden säätöön sellaisen vinkin, että alkaa tiukkaamaan mutteria ja siitä vähän takaisinpäin kun laakeri alkaa ottamaan vastaan. Mutta shimmien määrästä riippumatta tuo kynnys kyllä löytyy jolloin laakeri alkaa hannaamaan vastaan. Kuinka siis käytännössä valitsette shimmien määrän? Ei hahmottamiskyky riitä tähän hommaan
Eikös siis jos sisäkoolien välissä on tarpeeksi shimmejä ni mutteristahan saapi vääntää vaikka kierteet mutta navasta ei välys katoa? Kai tuohonkin jostain ohje löytyisi, eli välys nollaan ja -x shimmiä pois.. milles yleisemmälle akselille se oli sukua? Britti? Jos sattuisi olemaan vaik sama laakerointikin ni noihin luulis ohjeita olevan..

__________________
WUOKSI OFFROAD

Viimeksi muokannut aslakki : 13.03.2016 22:41