Viestiketju: Red line laatikkoöljy
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.03.2016, 09:00
Kris Kris ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 19.02.10
Sijainti: Seinäjoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Nii-i,raaka-aine on kiistatta laadukasta. Mitähän konkreettista hyötyä siitä sitte on,jos nyt laskee vaik rahallisesti kun Redline on sen 15 euroa litra kalliimpaa ku hyvälaatuinen synteettinen öljy ni hintaa tulee se viitisen kymppiä/vaihto enempi ja jos öljyjä vaihtaa vaik sen 50tkm välein ni se olis jotain 150€ per puol miljoonaa kilsaa...säästääkö sen sitte laatikon remontti kustannuksissa? Vai olisko siitä kalliimmasta öljystä sit käyttö ominaisuuksiensa takia hyötyä? sen ku tietäs.
Joo kisakäytössä nyt varmaan tulee enempi hyötyä noiden lämpöstabiiliuksiensa vuoksi. Mutta kuten itse kirjoitin, niin sen verta "liukkaampaa" tavaraa on, että omassa iv-golffissa syncrot lakkasi rutisemasta kun noi vaihdoin ja öljyt mitkä siellä ennemmin oli, olivat mobilin laatikko-öljyt, jotka olin vaihtanut muutama tuhat km ennemmin. Foorumisuosituksien perusteella itse ne vaihdoin ja vaikka varaosia myyvässä liikkeessä olenkin töissä, niin meillä ei myydä Red-lineä, joten siitä kehuissani ei ole kyse .

Mutta jottei menisi pelkäksi kehumiseksi, niin jotain huonoakin huomasin niillä red-lineillä. Jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että kylmäominaisuudet olisivat olleet huonompia. Laatikko oli todella kankea aina kovilla pakkasilla.