Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 01.03.2016, 09:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.448
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ootkos Allterraineilla luisutellu? Jos, niin miltä on uus malli tuntunu? Pärjääkö talvisäällä?
Onhan niillä tullut ajettua kohtalaisen paljon, ja oikein hyvältä vaikuttaa pidon osalta. Aivan eri luokkaa vanhan mallin kanssa. Ei tietenkään mikään oikea talvirengas, mutta ainakin tammikuun pakkaskelit ja sen jälkeinen lauha jakso meni kaikinpuolin nätisti AT KO2:lla

Se mistä vähän annan miinusta on selvästi mutakumeja huonompi sohjo- ja vesiliirron vastustuskyky. BFG AT:n kuvio on kuitenkin sen verran umpinainen, että vesi tai sohjo ei pääse poistumaan yhtä tehokkaasti -> rengas nousee sohjo- tai vesipatjalle jopa yllättävänkin helposti. Ei siltä osin siis juuri tavallisia katurenkaita parempi. Muuten on ollut oivallinen rengas päivittäiseen ajoon, ja se mitä kokeilin vähän syvemmässä (~30-40cm) pakkaslumessa niin eteni hyvin. Katsotaan mitä tapahtuu kun rengas vähän kuluu ja ikääntyy..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten