Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 03.02.2005, 19:04
Niksutin@ Niksutin@ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.10.04
Sijainti: Sortavala, Russia.
Viestit: 51
Perusasetus

Joo ikuinen pulma käyttöautossa tuo koukku homma...
Itse ratkaisin hojossa asian niin että tein itse Amerikkalais tyylisen irroitettavan koukun ihan niista kovilin rojuista jotka jo valmiiksi oli hojon perässä.. pikkasen lisää rh-putkea ja reilusti saumaa!!
Eli vetokoukun kiinnitys on kahden sisäkkäin menevän 60mm rh-putken systeemi ja se ulompi putki menee takapalkin läpi ja on ympätty niihin entisiin Kovilin palkkeihin kiinni.
Nyt on vetokoukku sellanen ongenkoukkumalli ja lukitus on vaan 10mm läpitapilla jossa on sokka päässä.
Safari reissuille ja maastoautoiluihin on siten sellanen isompi hinauskoukku ja se tulee sitten suoran palkin päähän joten ei jää koukku yhtään alemmaksi kuin takapalkki.

Vastaa lainaten