| 
 
			
			
	Lainaus: 
	
		| 
					Alkuperäinen kirjoittaja pee  Unohda se VM diesel ihan suosiolla.
 - Halkeaa koneen ja laatikon välinen adapterilevy, ja kusee öljyä solkenaan kampiakselin tiivistyksestä. Tosin kusee joka paikasta muualtakin. Kunnossa ollessaan pelottaa koko ajan, mistä vuoto alkaa seuraavaks.
 
 - 5 irtonaista sylinterikantta koneessa, yks yhteinen kannen tiiviste.
 |  Jaa.. niin VM:n koneelliset siis vuotaa vielä enemmän kuin 4.0 ja 5.2/5.9    
Eikös tuo pitkä kansipahvi kannattaisi ensimmäisen kansirempan kohdalla pätkiä osiksi, niin voisi aina kansi kerrallaan sitten vaihtaa uuden pätkän kun niitä kansia halkeaa?      
				__________________Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
 
 Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
 
 Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
 |