Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 02.02.2016, 19:38
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.540
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Kyllä toki näinkin, paitsi tietysti vaihde päällä ollessa ainakin automaatti tarvitsee aikalailla täyskaasun että rajoittajalle asti menee
Ehkä D:llä mutta pakkoykkösellä ei vaadi ellei oo käsijarru päällä ja renkaat tyhjänä.

Jos kylmästä autosta laittaa virrat päälle, niin imuilman ja vedenlämmön pitäis olla käytännösä sama ja vastata tietysti suunnilleen ulkoilman lämpöä. Tolla näkee lämpöanturit.

Alipaine pitää olla kaasu pohjassa sama kuin auto sammuksissa(eli vallitseva ilmanpaine), tyhjäkäynnillä mahdollisimman iso vakuumi ja se riippuu niin monesta asiasta ja esim virinokka sitä tiputtaa etten veikka paljonko. Alipainemittareita saa kyllä halvalla ja on hyvä apuväline vianhaussa, aikanaan kaasariautoa säädellessä ostin us partisista ja senhän saa t-haaralla vaikka jarrutehostajan linjaan jos koneen oma anturi on suoraan imusarjassa eikä letkun nokassa. Luulis saavan vaikka motonet biltema osastolta tommosen femmalla.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate

”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso
Vastaa lainaten