ÖÖh.. no siis isommat renkaat edessä = renkaan kehä pidempi. Takarenkaat pienemmät, joten jotta kuljettu matka on sama niin takarenkaiden täytyy pyöriä nopeammin -> kiinteällä nelikolla siis takarenkaat silloin luistaa, niin eikös siitä silloin tule vähän perseliukas yksilö?
Käsittääkseni aika monissa FOFF- vermeissä on lyhyempi välitys edessä (= sama kuin olisi pienemmät renkaat), jotta keula vetäisi enemmän kuin persaus -> ei keuli niin herkästi yli ja kääntyy luistolla paremmin mäessä kun etutassut vetää nopeammin.
Vai menikö minulla jotenkin pönttö ihan sekaisin ja koko homma on toisinpäin.. mielestäni ei, mutta eihän se eka kerta olisi kun olen väärässä. Täytyy laittaa Jeeppiin taakse noi kuluneet 32" mutikat ja pitää edessä 285/75 R16:t, sillähän se selviää