Näytä yksittäinen viesti
  #20  
Vanha 27.12.2015, 09:53
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 606
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TimJus Näytä viesti
vakio dana 44 ilman cromo vetareita on kuitenki aika heikko kun mennään yli 35" rengas kokoihin ja suuri murhe d44 akselissa on kun sopivasti rusauttaa ristikon rikki ni vetari kiilaa pallonivele irti ja koko kääntöpää tipahtaa irti.
En ole aikaisemmin kuullut D44 kääntöpään tippumisesta. Olis kiva tietää tästä enemmän!

Ylä ja alapallo on lähellä vetoakselia ja niihin kyllä tulee pintavikoja kun vetari antautuu varsinkin kun ajelee katkenneella vetoakselilla

Kuvassa D44 vakio vetari kun ristikko katkesi metsään. Lenkit on kuluneet pois liikuteltaessa autoa.

Minusta Danojen Open knuckle-rakenne on turvallisuuden kannalta hyvä koska vikaantuneet osat tippuvat pois eivätkä jumiuta ohjausta kuten monella muulla akselin valmistajalla


Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 27.12.2015 10:29
Vastaa lainaten