Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 26.12.2015, 21:45
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TimJus Näytä viesti
vakio dana 44 ilman cromo vetareita on kuitenki aika heikko kun mennään yli 35" rengas kokoihin ja suuri murhe d44 akselissa on kun sopivasti rusauttaa ristikon rikki ni vetari kiilaa pallonivele irti ja koko kääntöpää tipahtaa irti.

toyota akselit ois huomattavasti järkevämmät niihin ku saa nykyään täys 30 boorisen cromo vetari sarjan. ja hj60 taka akseli ois täyskelluvalla navalla ja huomattavasti parempi laatuisilla vetareilla.


tai sitte dana60 alle eikä tarvii varoo enää......
Juu, tuossapa nuo oleellisimmat D44:n heikkoudet.

King pin- tyyppiset D60 etuakselit on aika pomminvarmoja, on sitten low pinion tai high pinion. Taka-akselina Suomessakin (yleensä) varsin pilkkahintaiset GM:n 14- pulttiset full float- versiot kestää jokseenkin mitä vain. Näillä järeämmillä akseleilla tosin ei tartte Suzukia miettiä enää katukilvelliseksi
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten