Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 20.12.2015, 17:47
RalliJari RalliJari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.01.09
Sijainti: Iisalmi
Viestit: 423
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
...............
Helpoin tehdä joku max. 3500 kg O2-puolikas sähköohjatuilla jarruilla. Tuo 3500 kg punnitaan siis akselien alta, tapille saa ladata lisää. Jarruja ja vetolaitteita löytyy tyyppihyväksyttyinäkin esim. http://www.fifthwheeleurope.eu/en/
Täh, onko Suomessakin jo laillista vetää sähköjarrullista kärryä? Siis se systeemi mitä jenkeissä käyttävät?
Ku sähköjarruissahan ei oo sitä 3500kg rajaa mitä työntöjarruissa on niin sillon ois jo jenkki pickupista jotain hytötyäkin.

Edit. Tuota fifth wheel linkkiä kahtelin niin siinä taitaa kaikki esimerkit olla be kortillisille. Tuo oma kysymys oli että jos on iso e niin saisko sillon sähköjarrullisella vetää esim. vaikka f350 ajokilla sen mitä autovalmistaja sanoo (lie jotain 10000kg), vai onko se sama 3500kg (+ mahollisesti tuo fifth wheel vetolaitteen tuoma lisä) raja edelleen voimassa.

Viimeksi muokannut RalliJari : 20.12.2015 18:02
Vastaa lainaten