Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.12.2015, 08:27
Jartzi Jartzi ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 04.12.15
Sijainti: Metäs
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippe69 Näytä viesti
Laitoin osto-osioonkin ilmoituksen, mutta kyselen nyt täältäkin. Eli tarvetta olis turvavyön pistokkeelle. Vänkärin puolelta puuttuu, mutta varmaan takapenkin pistokkeenkin voi siihen jotenki väkertää. Luulis löytyvän ylimääräisiä, kun näitä on pakuiksi muutettu.

Mulla oli myös kovettunu tiivisteet, tuntuu ettei ne kumia ole koskaan ollutkaan. Ehjänä ei varmasti irtoa. Mulla on myös w123 nelipyttyisellä koneella, siinä on öljynpaineelle mittari. Normaalisti mittari on tapissa asti, eli 3 bar. Jos kone on ajettu kunnolla kuumaksi, niin hieman tippuu tyhjäkäynnillä, ehkä jonnekin 2,5 baariin. En muista, että siitä olisi kyseisiä tiivisteitä koskaan vaihdettu, siksi vähän epäilen, että niiden kovettuminen aiheuttaisi niin rajua paineen pudotusta. Sehän pitää tippua reilusti alle baarin, ennenkuin valo syttyy.
Mulla paloi oljynpaineen valo käynnistettäessä sitä pitempään mitä pitempään auto seisoi ajamatta. Tiivisteen vaihto vinkin sain toiselta foorumilta. Vaihdon jälkeen kuumana tyhjäkäynnillä nousi öljynpaineet melkein puolella baarilla, ja valo sammuu heti.
Vastaa lainaten