Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.12.2015, 07:24
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Perusasetus

Laitoin osto-osioonkin ilmoituksen, mutta kyselen nyt täältäkin. Eli tarvetta olis turvavyön pistokkeelle. Vänkärin puolelta puuttuu, mutta varmaan takapenkin pistokkeenkin voi siihen jotenki väkertää. Luulis löytyvän ylimääräisiä, kun näitä on pakuiksi muutettu.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilkutin Näytä viesti
Mulla oli niin kovat ne tivarit että ne murtu napsahtaen palasiks kun kaiversin ne puukolla pois uristaan, nää nyt O rengas lajitelmasta otetut on ainakin tangon suuntasesti väljiä hieman tulee ulos tangon muusta pinnasta.

Jos joku kaivaa jostain varmasti oikeat tivarit tuohon, niin otan itelleni myös samassa paketissa.

EDIT:
Ippe ihan samalta näytti omani, olivat vaan kuin muoviset tukirenkaat (kovat)
Mulla oli myös kovettunu tiivisteet, tuntuu ettei ne kumia ole koskaan ollutkaan. Ehjänä ei varmasti irtoa. Mulla on myös w123 nelipyttyisellä koneella, siinä on öljynpaineelle mittari. Normaalisti mittari on tapissa asti, eli 3 bar. Jos kone on ajettu kunnolla kuumaksi, niin hieman tippuu tyhjäkäynnillä, ehkä jonnekin 2,5 baariin. En muista, että siitä olisi kyseisiä tiivisteitä koskaan vaihdettu, siksi vähän epäilen, että niiden kovettuminen aiheuttaisi niin rajua paineen pudotusta. Sehän pitää tippua reilusti alle baarin, ennenkuin valo syttyy.
Vastaa lainaten