Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 28.11.2015, 19:28
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GrapL Näytä viesti
Ja sitte mites tollanen kuormaa haisteleva jarruventtiili säädetään? Omassa tuntuu tarraavan peräpään asfaltilla ennemmin jumiin asti ku etupään.
Meneehän se muutenki se peräpää ensin lukkoon kun on kevyempi? Sit jos tuntuu ettei etupää jarruta juuri ollenkaan, niin ootko kattonu ettei oo rumpujarrujen automaattisäätäjät jumissa? Jos on tarpeeks ilmaa rummun ja kengän välissä kaikki jarrupolkimen liike häviää sinne ja sit nappaakin yhtäkkiä takajarrut lukkoon.

Jos auton alustan korkeutta ei ole muutettu ei varsinaisesti tarvii säätää kuormaventtiiliä, sen tangon korkeushan on säädettävissä suhteessa akseliin. Tää tietty edellyttää ettei se venttiili oo jumissa.

__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten