Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 27.11.2015, 17:57
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Ei sulla olisi mitään havainnekuvaa miten eroaa vanhan mallin vauhtipyörästä?
Heittäisin lonkalta, että erona on se että ruiskulle tehdyssä vetolevyssä/ vauhtipyörässä on hammas/ lovi mistä ECM saa klampuran signaalin että osaa synkronoida syötön ja sytkän oikein - kaasarikoneessa sille ei ole tarvetta.

Muistat sitten, että Renix- koneissa ei ole sama vetolevy/ vauhtipyörä, kuin HO- koneissa. ..ja HO:issakin taitaa olla kahta tai kolmea eri mallia XJ:ssä
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten