Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Muutenkin alan oleen kyllästyny toyotan koneisiin, tykkään enemmän saksalaisista moottoreista  berttaan on tulossa mersun kone, crowniin on tulossa mersun kone, ja tähän hodariin on haaveissa bmw M67D44 kiuas :P 4,4L DIESEL V8, 242 kW (329 hp) @ 3800 750 Nm (552 lb·ft) @ 1900-2500
Edit:
tästä ei kenenkää kannata vetää herneitä, makuasioitahan nämä on. 
|
Ehdottomasti tollanen bimmerin diesel
Se jaksaa sutia hallissa nastarenkailla tyhjäkäynnillä kun uunin ramppia yrittää nousta
Oli iha kiinnostava näky kun maalari ajo moisen ramppia vasten ja kaasua tarjosi, noh sehän päätti sutia ja jäi jauhamaan kun kaasun päästi
Oli kuulemma ensimmäinen auto joka uuniin piti vauhdilla ajaa
Eihän se sähkö homma ole kuin iso määrä purkamista ja riittävä kaavio, et mitä voi purkeista raksia pois, tuskin se purkki tajuaa, ettei siellä ole bemaria ympärillä ja mikään virta ei kulje koria pitkin johdossa se huljaa vaikka johto ois kiepillä tulipellissä
Onkos noin uudessa kielletty olemasta kahta virtalukkoa?
Ja onkos bemarissa ees avaintakaan alkuperäisestä ratti/virtalukosta virta bemarin virtalukolle ja bimmerin avaimella joka on koelaudassa käyntiin
Tai ehkä ennemmin niin, et kierrättää virrat toyotan virtalukon kautta.
Jos bemarissa on ledivalot niin tuskin niissä valoissa niin paljon älyä on, että kertoo joka sytytyksessa "hail ist binz ein bimmer" eli eiköhän "talmut" toimi aivan yhtä hyvin tai sit sovittaa ne bemarin valot sinne perään