Viestiketju: Jeep Grand Cherokee ZJ
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.11.2015, 12:56
hitsaa hitsaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 25.09.12
Sijainti: Stadi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
kohta näätte mitä se 33" sovitus OIKEASTI vaatii ilman joustojen rajottamista, kunhan saan Barbielle siivottua tilaa talliin ja alan vetelemään rälläkällä peltejä edestä pois..
Noniin kuulostaa hyvältä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
OGS128 (HD- malli) on double- shear tyyppinen.
Ei kyllä tuon asennusohjeen mukaan - no ohje on tietysti "bolt-on". Jos tekee kiinnikkeen itse ja kääntää nivelen "akselin" 90 astetta niin sitten.

Lainaus:
DIY- mallista tosiaan saa juuri sellaisen kuin haluaa.
Eipä yliarvoida tekijän kykyjä

Lainaus:
Mulla se on suora pätkä omatekoisesta kiinnikkeestä toiseen. Suosittelen, jos vain mahtuu suorana.. Taakse jos haluaa säädettävän niin sinne menee ainakin ihan suora malli.
Takana kannattaa muuttaa sekä akselin- että korinpään kiinnikkeet jos intressejä riittää, saa korotetussa autossa panhardin parempaan asentoon (vaikka ihan vaakatasoon), ja instant centerin korkeuden kohdalleen -> kallistelee vähemmän
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
tän muuten huomas, vaikkei omassa olekaan viellä vaaterissa täysin, parin sentin eron huomaa tiellä ja viiden sentin ero siihen vaateriin saattamiseksi on jo HUIKEA
Voisko tästä päätellä että tommoinen korotusbracketti taakse parantaisi ominaisuuksia ? Noitahan parjataan huonoiksi amerikassa asti. Minun järjen mukaan kannattaa akselinpään kiinnikettä nostaa eikä korin puolen laskea. Eteen en tämmöistä harkitse.

Täytyy varmaan käydä vakoiluretkellä Paloheinässä jossain välissä
Vastaa lainaten