Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
kohta näätte mitä se 33" sovitus OIKEASTI vaatii ilman joustojen rajottamista, kunhan saan Barbielle siivottua tilaa talliin ja alan vetelemään rälläkällä peltejä edestä pois.. 
|
Noniin kuulostaa hyvältä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
OGS128 (HD- malli) on double- shear tyyppinen.
|
Ei kyllä tuon asennusohjeen mukaan - no ohje on tietysti "bolt-on". Jos tekee kiinnikkeen itse ja kääntää nivelen "akselin" 90 astetta niin sitten.
Lainaus:
DIY- mallista tosiaan saa juuri sellaisen kuin haluaa.
|
Eipä yliarvoida tekijän kykyjä
Lainaus:
Mulla se on suora pätkä omatekoisesta kiinnikkeestä toiseen. Suosittelen, jos vain mahtuu suorana.. Taakse jos haluaa säädettävän niin sinne menee ainakin ihan suora malli.
Takana kannattaa muuttaa sekä akselin- että korinpään kiinnikkeet jos intressejä riittää, saa korotetussa autossa panhardin parempaan asentoon (vaikka ihan vaakatasoon), ja instant centerin korkeuden kohdalleen -> kallistelee vähemmän 
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
tän muuten huomas, vaikkei omassa olekaan viellä vaaterissa täysin, parin sentin eron huomaa tiellä ja viiden sentin ero siihen vaateriin saattamiseksi on jo HUIKEA 
|
Voisko tästä päätellä että tommoinen korotusbracketti taakse parantaisi ominaisuuksia ? Noitahan parjataan
huonoiksi amerikassa asti. Minun järjen mukaan kannattaa akselinpään kiinnikettä nostaa eikä korin puolen laskea. Eteen en tämmöistä harkitse.
Täytyy varmaan käydä vakoiluretkellä Paloheinässä jossain välissä