Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
juurikin näin. nuo RE ja RH sarjalaiset muuttuu "manuaalitoimiseksi" ihan samallai kun Aisin. just tuo Bajan trailshifter se oli se setti ja päätellen hinnasta, ei voi olla kovin monimutkanen laitos jos AW4= $100 ja RE pohjaset= $95 
|
Juu, ei tosiaankaan ole monimutkainen
Lainaus:
äkkiä vetäsin johtopäätöksen et tarttee tasan 2 mikrokytkintä toisesta ylöspäin ja toisesta alaspäin ja tosiaan ilmeisesti sen "erotuskatkaisijan" ettei TCM ite potki vaihteita enää päälle
|
AW4:ssä kaksi solenoidia ohjaa 1-2-3-OD vaihteita, ja yksi muuntimen lukkoa.
Jos nyt en aivan väärin muista, niin 4xRE:ssä on muuntimen lukolle solenoidi, lisäksi kaksi solenoidia vaihteille + governor solenoidi. Eiköhän niiden sähköinen ohjaus toimi suht samalla tavalla. OBD-II vermeissä jos ohittaa laatikon älyn niin mittaristoon käsittääkseni syttyy check engine- valo.