joo tuos illalla kahtelin niin oli ameriikan joet tehny silleensä, että muuttaneet lootan manuaalitoimiseksi, eli käytännössä nappivaihteilla. joku trailshifter tms nimisellä sarjalla joka makso satasen hujakoita ja sitten MS hoitaa sytyn ja polttoaineen. käyttisvehkeessä en nää sellasesta ratkasusta mitään hyötyä, koska automaatti on kuitenkin normi ajoissa aika paljon manuaalia kivempi, eikä se maastossakaan huono ole, itseasiassa kun tuon Aisinin kanssa on tullut sinuiksi niin se on helvetin hyvä metässä

meillähän ei tuota ongelmaa olisi krossijeepissä ollenkaan, koska se on manuaali muutenkin
turbo kitithän nuo näkyy toteuttavan seittämännellä lisäsuuttimella ja jollain säädettävällä lisäpiirillä oman ecun rinnalla, jolla sen seiska suuttimen laukasu jne toimii paineenalaisena..