Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.11.2015, 06:41
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
saman näköstä ku miulla tänään siul oli vissii geni (e) tal merkkine nostin?

mie olin tänää Calmarin kans hitsailee jalo metalleja keskel lappeenrantaa ja meil oli jeeskuksen iso Leino lift:in JLG. ..ttu tuo jibin kääntö pitäs olla pakollinen kaikis nosto aparaateissa. ja kolmen vaihtoehon ohjaus nappi. rapu ajo on nii ihana et sil ajas vaik kouvolaa ja takas

ja agrekaatti ettei tarvia piuhaa vetää 7 kilometriä
Joo meil on useimmiten toi "Keni", eli Genie 65-S, tää kyseinen on niin vanha että siinä on zoomi vielä eri kepissä kuin kääntö ja nosto. Aggregaatti on kyl tosi kätevä juttu varsinkin jos seikkailee jossain porras- hissikuilujen keskellä, niin ei tarvi koko ajan ihmetellä että missäs se piuha taas on jumissa.
Viime päivät mie oon vetäny niitä TT-laatan jalkoja kiinni ja paloseiniä pilareihin kiinni. Mukavaa pikku askartelua ja samalla oppii ajamaan noita koneita aika tarkasti.
Mie kun aloitin raksalla niin opettelin ensin ajamaan Aichilla, se oli minusta helpoin, mutta nykyisin ajan kyl Kenilläkin ihan sujuvasti ja koko ajan oppii kikkailemaan hankalampiin paikkoihin ja vähemmälä huojunnalla.
Mulla on muutes paha merisairaus ja muutenkin mennyt vissiin jotain päästä rikki tuolla sukellushommissa, nimittäin aina kun oon Kenissä koko päivän niin illalla mie huojun kuin merikapteeni. Ei sentään onneksi okseta, mutta sellainen ihme huojuminen jää. Mut eipä se menoa haittaa.
Jlg:llä mie en ole vielä joutun ajamaan, kerran kävin korissa ja totesin että onpas kummallinen ja läksin hakemaan Aichin (eli tuttavallisemmin Aidsi).
Yhelä työmaalla oli se Genie 85-S, voi hitto sehän se hyvä peli oli! Se oli ihan uusi, ei ollut vielä betonikuorrutettu ohjaimisto, niin ja vitsit miten tukeva se oli kun vertaa tähän pikkuveljeensä. Ei heilunut ja huojunut yhtään! Ja pääsi ainaki kuuhun saakka.

Vastaa lainaten