Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 30.10.2015, 07:26
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
okei, eli -91 kyseessä ja jos lämpömittari on kuollu, niin oletan et termarikopassa oleva anturi on delannu tai johto poikki jostain. mahtasko tää sitten sekottaa lämpötilatiedon jotenkin eculle kun vaan toinen anturi pelaa, vai pelaako sitten kumpikaan?
Ei, vaan kuten Jamant jo kirjoittikin niin tuonikäisessä kannessa kuskinpuolella takanurkassa oleva anturi kertoo tiedon vain lämpömittarille, kun taas termarikopasta menee tieto PCM:lle/ mahdolliselle sähköflektille.

Eli siis siellä on kaksi erillistä anturia mitkä ei ole ollenkaan keskenään yhteydessä. Renix- vehkeissä sitten vielä vähän erilainen systeemi, mutta niissäkin on kaksi anturia (toinen kannessa n. samassa paikkaa kuin '91->..., toinen muistaakseni syylarissa alhaalla kuskin puolella).

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten