Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 29.09.2015, 10:46
bluevan:n Avatar
bluevan bluevan ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.08
Sijainti: Rauma
Viestit: 4.234
Perusasetus

Pumpulta lähtevässä paluulinjan nipassa näytti olevan jonninmoinen takaisku.

Nyt vaihdettu kaikki konehuoneen naftaletkut uusiin sekä työkonemallin naftasuodatin sen neliskanttisen tilalle.
Myös hehkut vaihdettu koska paikoillaan olleissa oli hirvee laatuero (vanhuuttaan) ainakin hehkutusajan suhteen ja yks lähti hehkuun tyvestä...kaikki kyllä toimivat jotenkuten.

Nyt lähtee huomattavasti paremmin käymään. Ajoitusta pitää vielä tutkiskella.

Seuraava ongelma takajarruissa
Ottaa kylmänä kii ihan piruks ja ekat pari jarrutusta menee takafillarit lukkoon.

-Kumminpäin kengät kuuluu olla ? ..lyhyempi kitkapinta edessä vai takana? (itsetehostus) ...Googlen kuvien perusteella pitkä takana ja näin ne nyt on.
-Onko kengissä ollut paljon laatueroja (imeekö toiset enempi kosteutta itteensä? )
-Takajarrupaineensäädin ?? Onko moinen jossain ku en löytänyt ...
-Nyt etukengät kuluneet puolet enempi ku takakengät ja takana pitkä pinta ,edessä lyhyt.
-Kaikki osat liikkuu..männät ei oo jumissa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O

Viimeksi muokannut bluevan : 29.09.2015 10:53
Vastaa lainaten