Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN
sit alko taas hetkeks ahistaa ku nuo HD ohjausvarret on mutkilla ja ohjausvarren paat molemmat paskana, siis yhen keikan ajetut Heavy Duty malliset..
|
Jos ei nivelet kestä, niin hommaat Chevyn C/K30:n (ns. "1-ton" mallil) raidetangonpäät, ja siihen sopivat raidetanko ja välivarsi. Vaihtuu samalla ohjaus tuosta inverted-Y:stä inverted-K:ksi (ei ihan cross- over, mutta melkein). Tuossa ratkaisussa pitman arm ja olkavarsien päät pitää kairata isommalle kartiolle, mutta ohajusosat onkin sitten reilusti vahvemmat ja pitäisi kestää.
Lainaus:
no, jottei ois nii maanisdepressiivistä valittamista ni tein mie ihan oikeesti jotain hyödyllistä hallil ja nyt vois olla, ettei insa raavi ennee kiinni
...
täs näkkee ettei siel puskimen takana enää kauheesti ole tavaraa, kahtotaan sit pysyykö leimasedät kannassaan ku nää muutokset oli ns sovittu konttorilla jo
|
Eipä kai tuossa mitään pitäisi olla, omassa '98- mallin härpäkkeessä on vielä vähemmän tavaraa puskurin takana, ja etupäätä muokattu kaikkineensa aikalailla radikaalimmin eikä leimalla ole mitään sanomista ikinä ollut
Lainaus:
huomeen vissiin sit vähä ohjauksen tutkailua/sepittelyä ja ohjaustehostimen litkujen vaihto, haisteluperusteisella analyysillä autosta on PALANU tehostajan nesteet mite lie mahollista mut tällee on päässy käymään :P
|
Konehuoneessa on helposti 80-90 astetta lämmintä (jopa enemmänkin) ajon aikana - varsinkin metsässä - ja ohjaustehostimen liemille ei ole alunperin jäähdytystä. Nesteen lämmöt voi sopivassa pyörityksessä nousta pitkälti toiselle sadalle, eikä se tunnetusti tee ko. öljyille hyvää.
Itselle virittelin KJ- mallin Cherokeen ohjauksen coolerista keulille liemijäähdytimen, kyllä sekin jo tuntui auttavan. Ajattelin, että laitan vielä lämpömittarin ja liitän sen vaihtokytkimen kautta laatikon öljynlämpömittarin yhteyteen, niin voi tarkkailla mitä tapahtuu.