Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jooli
Laturin perässä on se alipainepumppu, josta ainakin voi vuotaa öljyä, alipainepumppu jos on mennyt samalla rikki kun laturikin, niin voi olla et se itestään tyrkkää ajaessa sitä etuvetaria kiinni ja wheellock valo palaa.
Startista en tiedä mikä sen vois aiheuttaa,
Ja itsellä paloi miten sattuu noita merkkivaloja kun oli riittävän kostea keli ja esim viileä aamu.
|
Oli alipainepumpun letku vuotanut jonka seurauksena oli päässy öljyä laturiin jonka seurauksena laturi leikkas kiinni. Nyt pitäis taas pelata. Startin vika ei liittynyt laturiin millään tavalla, oli vaan tullu tunnit täyteen. Ihmeellistä kuitenkin että tunnin sisällä meni molemmat, alkuperäsiä kyllä mun tietojen mukaan olivat ja vajaa 370 tkm mittarissa.