Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Tuo mersun asd on kyllä aika raju toimiakseen noin. asfaltilla kun kuovittaa nii se lukko aiva räjähtää päälle ja sitte mennää sladissa  ja eikös se toimi alipaineella? meinaan sen näkönen kello siinä murikan päällä on. pitääpäs kaivaa tuosta moottorinluovuttajamersusta se perä pois ja tutkia miten se toimii, voisin kyllä väittää että alipaineella, muuten ei oo kyllä tietoa millanen mekanismi kuorien sisällä sitten on.
Edit: jos se nyt sattuiskin toimiin hydrauliikalla niin mulla olis tosi pieni nyrkinkokonen hydraulipumppu ylimääräsenä, varmaa just tuollaseen käyttöön sopiva ja jaksaa motskarin kone veivata  toimii haarukka-akselilla eli ei mikää kiilahihnaviritys
|
Onko sulla tuo asd ylimääräisenä / jouten.. siitä voisin olla kiinnostunut.. mikä välitys siinä on? mulla on tällä hetkellä 3.64 lukko ois hyvä kun sitä tarvii käyttää vain maastossa silloin kun 3 pyörällä meno loppuu..
Kävin just ajelemassa ja ei voi olla todellista tutussa kohtaan sain molemmat takavetarit poikki 2min sisällä! toiselta puolen napsahti mielestäni aika helposti ja tietysti olin vaikeessa paikassa piti rueta tosissaan yrittämään ettei vinssiä tarvi ja muutama veto niin toinenkin puoli paukahti

.. Älähän mittään tunnin vinssailun jälkeen päästiin helpommille ajopaikoille ja nokka kohti autoa yks vetosena.. 100m ennen autoa montusta annoin vähän happia koneelle ettei tarvis vinssata ja jälleen paukahti

nyt meni etuvetarista vetonivel.. ei muutakuin vinssillä autolle
tämmöstä tällä kertaa.. ei kuitenkaan kumpikaan vetari hajonnut hitsauksesta /saumasta vaan tehtaan akseli suoraan poikki.