Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ¤Offi-Osku¤
Oltiin siis rastitteleen ja palautetta otetaan mielellään vastaan mitä mieltä oltiin rasteista ym. ym. (uskalletaanko enään ilmestyä paikoille) :roll:
Alueet 3 ja 4 oli meidän tekosia  ops: ja 2 ja 5 oltiin kanssa osittain mukana. 8)
|
Kiitokset seurasta ja kuvista 3 alueen kauimmaisella rastilla eli 140:llä. Oli lieviä vaikeuksia löytää reittiä perille ja vähän suurempia vaikeuksia päästä itse rastin lähelle. Oppia ikä kaikki - eihän se niin paha ollutkaan kun vaan teki asiat edes suunnilleen oikein.
Me kun ei olla vielä paljoa ajettu eikä olla innokkaita upottamaan autoa veteen, niin helpohkot 3 ja 4 alueet olivat meidän mieleen. Poimittiin mielestäni kaikki muut noilta kahdelta alueelta paitsi 4 alueen kaksi talon lähellä vesikuopassa ollut rastia.
3 ja 4 alueiden vaikein paikka oli siirtymäosuudella 3 alueen sisäänkäynnin ja lähimmän rastin välissä. Jumpattiin siinä vähän isommin että päästiin pois sieltä alueelta. Yleisesti pitäisin järkevänä että alueille johtavat reitit olisivat niin helppoja että vaatimattomimmallakin vakiomaasturilla pääsisi edes alueelle sisään ja mahdollisesti jotain rastiakin yrittämään.
Käytettävä aluehan noita rasteja ja vaikeusastetta paljolti määrittelee. Itse lisäisin haastavia rasteja kovapohjaisilla alueilla - esim. kallioilla. Vastaavasti vähentäisin noita syvimpiä paikkoja. En tarkoita että märät paikat pitäisi poistaa, mutta onko nykyiset veden syvyydet ja vesirastien määrät mielekkäitä? Kakkosalueen vesikuopassakin oli melkein 400 pistettä tarjolla jos vaan viitsii ajaa sinne veteen. Olenkohan minä ainoa joka ei tykkää uida kesken kisan?