Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 27.08.2015, 09:20
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aslakki Näytä viesti

heetkonen, kukas se muistaa et miten noi painelaakerin liukuholkit meni ku turbossahan oli paksumpi limppu ja sit viel 4 ja 5 vaihteisissa erilaiset?
joo, vissiin kaikissa nissaneissa on sähköissä samanlaiset liittimet ja datsuneissa taas erimoiset. näin olen omistani päätellyt.

vaparin painelaakerissa kiinioleva holkki on liian pitkä turbon kytkimelle ja asetelmalle. jää kytkin irroittamaan jatkuvasti,eli auto ei liiku vaik kytkinpoljinta ei paineta. mun mielestä vapareissa oli samanmittaiset nuo holkit, mä ainakin laitoin koko 4-vaihteisen vaparin kytkinkamat 5-vaihteiseen ja hyvin pelas.

edit: olihan mulla kuvakin:

Viimeksi muokannut matti.v : 27.08.2015 09:27
Vastaa lainaten