Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.08.2015, 18:13
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Jep. Kaikella kunnioituksella nimimerkkiä "Nikuzai" kohtaan, mutta aika monet jutut on ku jostaki paskasta leffasta.

Mä lähtisin pö linjalle ja
lainasin tätä siksi kun en ole samaa mieltä nikuzain kommentoinneista noin yleensä. mielestäni hänen yleistietonsa on aika korkealla tasolla.ja aika hauskaa kunnioittaa toista paskalla..
Täällä harvoin näkee kenenkään kehuvan toista,sen sijaan paskaa heitellään reteesti isolla ranteella niskaan heti tilaisuuden tullen.
Kyl mä olen ollu muillakin foorumeilla yhtä kauan ku tääl,mut yhden ainoatakaan kertaa en ole saanu vastausta vittua käteen tai muuta paskaa jotka vastauksina ja osanottoina johonkin threadiin on aivan käsittämättömiä,,ihan ku tääl olis koko ajan joku keskiajan gladiaattoritaistelu käynnissä työkaluina pelkästään se kuka huutaa lujimpaa ja lyö kovimpaa saa kruunun päähänsä.TÄSSÄ on se juttu mitä ihmettelin kun taas innostuin ajan perästä tänne kirjoittelemaan,miks tääl on kaikki niin muuttunut...Ei monikaan varmasti enää viitsi ottaa osaa keskusteluihin joihin joku tietty ottaa voimakkaasti kantaa.
Sit vielä itse asiaan:
En lähtisi täryyttään paineilmalla kampuran päästä,ajatuksella että keskimmäisten runkolaakereiden päittäis liuskat vois vaurioituu,sen sijaan kaitsun kelkkaan hyppäisin,jos on tavoite saada kone ehyenä pyörimään ilman aukaisua,ei se välttämättä viikkoja vie,mut enemmän kuitenki ku hetimullekaikkitännenytkäy väliin kokeilemas,jos ei nitkahda viel,meininkiä lisää ja antaa vaikuttaa.
Sit mun mielest mikat:llä hyvä ajatus,mut ehkä vasta sit kun on saanu irtoamaan vaik sen varttikierrosta,tai vähemmän..sit atffää sisään..mechanikin ajatus kans ihan päällikköä ja taas mun mielestä!!

Viimeksi muokannut G280E : 19.08.2015 18:22
Vastaa lainaten