Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 23.07.2015, 19:24
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.904
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Punisher80 Näytä viesti
Pari kysymystä nyt olisi:
1. Onko tuosta nyt haittaa jos tuo nelikko on noin kytkettävissä, eli moottorin alipaine haluttaessa ohjataan suoraan nyt etuakselin alipainekalvolle? Lähinnä tämä mietityttää sen vuoksi, koska alipaineellahan se pitäisi imeä se kalvo toiseenkin laitaan kun nelikko ei käytössä, mutta riittääkö se nyt kun letku on "katkaistuna" normaalisti ajellessa niin se nelikon valo sammuu kuitenkin kojetaulusta, onko tuossa vaaraa että se haarukka on silti siellä nyt jossakin väärässä asennossa ja hajoaa tämän virityksen vuoksi? Eli nelikolla ajellessa imu tulisi kalvolle suoraan moottorilta jolloin nelikon valo syttyy ja se oikeasti kytkeytyykin, takavedolle kun laittaa ja "katkasee" letkun niin nelikon valo ainakin sammuu vaikka en voi olla varma imeekö se kalvo oikeasti haarukan takavedolle kuuluvaan asentoon vai jääkö haarukka sitten johonkin "välimaastoon" vaikka nelikon valo ei kuitenkaan pala enää.
2. Kuuluuko sen alipainekalvosysteemin pyöriä hieman akselin ympärinsä, liikkuu noin sentin suuntaansa, vai pitäisikö se olla kiristetty niin tiukalle ettei elä yhtään? Mulla tuo näytti pyörivän ehkä sentin verran suuntaan ja toiseen.

Alipaineella ainoastaan "imetään" kepit yhteniviksi. Jousi irrtoittaa kepit toisistaan, vai oliko erilailla eri vuosimalleissa?
Ei minun Jeepeissä se kello liiku minnekkään.

__________________
Jeep


ISORY

Viimeksi muokannut KoniJeep : 23.07.2015 19:31
Vastaa lainaten