Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 01.07.2015, 05:23
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirernog Näytä viesti
Tästähän kehkeytyi mielenkiintoinen mielipiteiden jako.. Kovasti pisti kuitenkin silmään g280e:n mielipide vedenlämmön noususta joka aihettaa esim sylinteriputken ja kiertokangen silmukan lämpölaajenemista? Eiköhän männän+renkaiden ja sylinteriputken "materiaalitiheys" ole kuitenkin sen verran hyvin suunniteltu tehtaalla että ne laajenevat samaan tahtiin lämmön nosteessa vaikka lämpötilaa nostetaankin vähän? Sama koskee myös kk silmukkaa ja tappia?

Vai olenko nyt aivan hakoteillä?
Varmasti kestää,otinkin vain yhden ohivuodon mahdollisuuden lisääntyä esimerkiksi.
männän renkaat ja sylinteriputket saattaa laajeta lähelle toisiaan,mutta itse mäntä ei,tämäkin ote on vain yksi monista negatiivisista asioista mitä liika suunnittelematon lämpö VOI aiheuttaa moottorissa.
niinkus sanotaan,pienistä puroista kasvaa lopuksi suuria virtoja
KK:n alapäätä lähinnä ajattelin,se kun laajenee,enemmän ku on suunniteltu,kasvaa myös, laakerivälys enemmän ku on suunniteltu..
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..
Vastaa lainaten