Lainaus:
	
	
		
			
				
					Alkuperäinen kirjoittaja  Rak
					 
				 
				Kyllä em. esimerkit on tiedossa mutta en keksinyt aasinsiltaa sille miksi joku sellaisen rakentaisi maastoon tarkoitettuun autoon    
			
		 | 
	
	
 Miksi ei rakentaisi? Toki pidemmillä varsilla, ja sinänsä olet oikeassa että kolmilinkki ei haraa ihan niin paljon vastaan -> puslat rasittuu vähemmän.
	Lainaus:
	
	
		
			
				
					Alkuperäinen kirjoittaja  Häänrik
					 
				 
				Tuo kolmilimkki ei kyllä mun mkelestä toimi oikein tuon simpukkatyylisen ohjauksen kanssa. Aattelin jos heittääs hodarin nelilinkin eteen ja taakse nii sais niitä joustoja.    
			
		 | 
	
	
 Kolmilinkki = nelilinkki + panhard, josta puuttuu toinen ylävarsi. Nelilinkki suorilla varsilla + panhardilla kanittaa jonkin verran vastaan äärijoustoissa, pelkällä yhdellä ylävarrella ei juuri ollenkaan. Rakenteen katulaillisuus tosin on vähän niin ja näin, ei ole varmaan missään autossa vakiona..