Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 02.06.2015, 09:58
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mechanic-71 Näytä viesti
Eripuolilla akselia olevat iskarit estää akselin kierrähtämistä jos rengas "sutaseee"

Jotenkin uskaltaisin väittää, että harvan iskarin ominaisuudet riittää siihen, että renkaan "hakatessa" veto päällä iskarit vähentäisi akselin kiertymistä vaikka olisi vähän pidemmänkin varren päässä akselin etu- ja takapuolella. Joku marginaalinen apu siitä voi olla, mutta traction bar on lehtijousilla se aparaatti, jolla kiertyminen oikeasti estetään..

Ja juu pystymmässä olevat iskarit vaimentaa paremmin, jos on yläpäät keskemmällä autoa niin vaimennusteho aina vähenee, ja saa samalla iskarinpituudella vähän enemmän ulosjoustoa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten