Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 11.05.2015, 07:47
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
näin oon vähän aatellut, mutta onko ideoita esim. 150 x 350 (35-50cm laidoilla ja kuomulla) sisäpuolen rakentamiseen? painavat keskelle/etupuolelle hieman ja kevyemmät päihin
Kovin isoa huoltotoimintaa tuollaisella ei kyllä harrasteta. Tuossa classic motorshowssa oli esillä Audin vanha huoltoauto. VW LT 40. Oli muuten ihan täynnä rojua lattiasta katolle asti. Pelkästään ne renkaat varmaan painoi niin paljon ettei niitä tunge mihinkään jarruttomaan kärryyn. Tuollainen jarruton kärry kuomun kera painaa varmaan jo n.350kg. Joten sulla jää 400kg kantavuutta. Ei sinne kovin kummoisia hyllyjä voi duunaa kun äkkiä menee 100kg siinäkin. Enkä tiedä kuinka hyvä tuollainen kuomu loppupeleissä on. Itsellä kun on tuollainen kuomullinen kärry. Vesisateella ne roippeet perässä kastuu aina. Pari kaverii on vuokrannut huoltamoilta noita umpikärryjä. Ne on muuten perin päteviä. Mielummin sellainen tuohon huoltohommaan. Jos se pitää jarruton olla niin itse ostaisin kärryn ilman kuomua ja tekisi jonkun kehikon ja pressun siihen päälle. Se kuomu on nimittäin yllättävän painava. En tiedä saako tuollaista kehikkoa + pressua yhtään sen kevyemmäksi.

Toisaalta. Vaikka siellä vähän olisi ylipainoa niin mitäs sitten? Ei tuolla kukaan valvo mitä sä sillä kuskaat ja kuinka paljon siellä on painoa. Kunhan yhdistelmä näyttää lailliselta. Peltipoliisit ei paljon sakottele ylikuormasta. Meikäläistä ei ole ainakaan koskaan pysäytetty kärryn kanssa vaikka monta kertaa on ollut laitonta yhdistelmää, ylipainoa sun muuta. Kunhan se vaan näyttää lailliselta niin kaikki on ok
Vastaa lainaten