Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.05.2015, 16:38
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Tyypillinen jenkkien Bolt-On -osakokonaisuus.... Mikään noiden Bolt-On -osa ei osu kerralla paikoilleen.... Aina joutuu/pitää soveltaa/muokata......
No joo.. onhan se vähän noinkin Moniin bolt- on osiin kuuluu vähintään paljon vanhan pois rälläköintiä ja uusien reikien porausta, mutta itse paketin osia ei sentään kauheasti tarvitse yleensä muokata. On minulla ollut paljonkin osia mitkä sopii suoraan kun ohjeiden mukaan asentaa, mutta jotain taas joutuu muokkaamaan aika rajustikin.

Tuota jakolaatikon vivun modauksen tarvetta ihmettelen, koska tuollaisesta ongelmasta ei ole ollut raporttia foorumeilla lainkaan. Mikä lie, mutta erittäin tyytyväinen tuohon shifterin toimintaan joka tapauksessa olen
Jakolaatikkoon pultattavan kiinnikken muokkaustarvetta en ihmettele, koska olen tosiaan nostanut jakista aika paljon ylös eikä siellä tunnelissa ole järin paljon ylimääräistä tilaa..

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten