Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 02.05.2015, 22:04
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Aika hyvin on onnistunut säätö näin:
Auto takavedolle ensin.
Mahdollisimman tasainen alusta.
Ratti suoraan hiljalleen rullaten ja käsijarrulla pysähtyminen.
Renkaaseen kulutuspintaan esim. nitojalla niitti renkaan takapuolelle kulutuspintaan mahdollisimman ylös. Tarkoitus siis mitata ensin niittien välinen etäisyys.
Kun tämä mitta on selvillä, työnnetään autoa eteenpäin siihen asti, että voi mitata samojen niittien välisen mitan renkaan etupuolelta. Taas käkkärillä auto seis!.
Sitten vaan säätää ja mittaa em. keinolla uudelleen.. vaatii kaverin avuksi, niin helppoa...
Aurauksen säätö onnistunut muutamasta koslasta hyvin. Muutamat epäilijät ovat nääs käyttäneet oikeassa mittarissa toteamassa moisen...

Viimeksi muokannut petroman : 02.05.2015 22:06
Vastaa lainaten