Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 22.04.2015, 14:46
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Viestit: 331
Perusasetus



Kuvassa lukee transfer indicator light, vaikka kyseessä on switch eli katkaisija..

Vika voi olla mekaaninen. Jos nelikkoa on tökkinyt päälle/pois veto päällä, ADD holkki voi ottaa siipeensä eikä sovi booriin enää kunnolla.

Eka tietty tarkistus että meneekö neliveto oikeasti päälle vaikkei lamppu syty. Jos menee, lamppu palanut. Jos ei mene, vika on muualla.

Sitten mittaa että tuleeko noille VSV paineilmasolenoideille jännite vuoron perään yhtä kerrallaan jompaan kumpaan kun keppiä siirtää. Jos tulee, vika on alipainepuolella. Jos ei tule, vika on sähköpuolella. Jos tulee vaan yhteen eikä toiseen koskaan, johto poikki vsv - rele väliltä.

Sähköpuolella katsoo ensin sulakkeen. Sitten jos rele naksuu kojelaudan alla kun heppiä keiluttaa, vika on releen ja vsv -venttiilien välillä. Jos ei naksu, vika on releen ja jakolaatikon katkaisijan välillä.

Alipainepuolella nykäisee vetarin alipainekellosta letkut irti ja katsoo että tulee kunnon alipaine vuorotellen molempiin kun vatkaa keppiä. Jos ei kumpaankaan niin letku poikki jostain. Jos vaan toiseen niin vsv solenoidi sökö, tai se ei imuttava letku tukossa/poikki. Jaaniin, auto luonnollisesti käymään kun imukykyjä testaa

Alipainepumppua ei bensakoneessa ole. Tota ap-tankkia ei taida omassa olla enää, hyvin toimii ilmankin. ADD VSV solenoidit on ne kaksi erillään lokarissa kiinni.

Ja voi olla että puhun täysin puppua ja automaatissa ja dieselissä ja eri vuosimalleissa on eri systeemit sun muuta. Omaa harkintaa käyttäen

Viimeksi muokannut Reisrdok : 22.04.2015 14:52
Vastaa lainaten