Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 09.04.2015, 22:15
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirernog Näytä viesti
Edellisen perusteella vois siis päätellä että mitä viileämpää öljy on sen parempi? En siis tarkoita että pakkasella pitäis olla mutta joku 60-80°c olis kai aika hyvä?
Niinhän minä jo tuossa ylempänä kirjoitin 50-80°C on ihan hyvä, mutta esim. oman auton Chryslerin laatikossa riittää kun öljy on yli.. ööh.. oliko se nyt 0°C vai 10°C niin laatikko toimii kuten pitää (ts. ylivaihde ja muuntimen lukko menee päälle). Yläraja taas on muistaakseni 125° tai 135°, jonka jälkeen ylivaihde kytkeytyy pakolla pois siihen asti, kunnes laatikko on taas jäähtynyt.

Lainaus:
lämpöanturi olis nyt tarkotus laittaa jäähdyttimelle lähtevään putkeen kun ei millään viitsisi irrottaa öljypohjaa taas kun on kuitenkin melko työläs homma
Minulla on ollut jäähdyttimelle menevässä putkessa, sekä öljypohjassa. Minusta kummassakin tavassa on omat hyvät puolensa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 09.04.2015 22:17
Vastaa lainaten