Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirernog
Edellisen perusteella vois siis päätellä että mitä viileämpää öljy on sen parempi? En siis tarkoita että pakkasella pitäis olla mutta joku 60-80°c olis kai aika hyvä?
|
Niinhän minä jo tuossa ylempänä kirjoitin  50-80°C on ihan hyvä, mutta esim. oman auton Chryslerin laatikossa riittää kun öljy on yli.. ööh.. oliko se nyt 0°C vai 10°C niin laatikko toimii kuten pitää (ts. ylivaihde ja muuntimen lukko menee päälle). Yläraja taas on muistaakseni 125° tai 135°, jonka jälkeen ylivaihde kytkeytyy pakolla pois siihen asti, kunnes laatikko on taas jäähtynyt.
Lainaus:
lämpöanturi olis nyt tarkotus laittaa jäähdyttimelle lähtevään putkeen kun ei millään viitsisi irrottaa öljypohjaa taas kun on kuitenkin melko työläs homma
|
Minulla on ollut jäähdyttimelle menevässä putkessa, sekä öljypohjassa. Minusta kummassakin tavassa on omat hyvät puolensa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Viimeksi muokannut Timo_L : 09.04.2015 22:17
|