Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 31.03.2015, 18:39
HiluxMan:n Avatar
HiluxMan HiluxMan ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 926
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
maxima 3.0 v6 automaatilla vm 2004 oli joskus ,siinä oli vain 3 vaihdetta ja turbiini lukko samoin ajon hallintaa ei ollut/luiston estoa.
(nytten on 2.0 koneella ja manuaali tuntuu olevan lähes Yhtä rivakka kuin 3.0 automaatti,) uutenahan noita painettiin halvalla maailmalle ,mitään Premium fiilistä autosta ei saa vain halvalla rakennettu isompi almera jossa suuri kulutus ja on kalliit ylläpitokulut ,joka ei säilyttänyt hintaansa kovin hyvin uutena.
Tämän yksilön viat:
120tkm ajetussa ,anturi vikoja abs, lamdaa, asento tunnistimia, ruostetta, pakoputki remppaa, mm. uusi pakoputkisto asennettuna maksaa autoon yli 2000euroa. ,alusta uusiksi ymm,huonosti lähtee pakkasella käyntiin. osan oli edellinen korjannut osan jouduin minä korjaamaan. edellinen osti auton 4v vanhana ja maksoi siitä 15000e 2vuotta myöhemmin leima lopussa+ilman kilpiä olevan auton hinta oli n.4000euroa. kun se tuli minulle.
Minulla oli 1999 eli edellinen korimalli 3.0 ja kyllä muuten liikahti automaatilla rivakasti. Ei erityisiä vikoja, yhden happianturin vaihdoin. Moottori-automaatti toimi todella hienosti yhteen. Kulutus normaalisti maantiellä 8...8.5 l ja reippaalla ajolla. Ruostuu kyllä jos ei ole tehty uutena ruostesuojausta.

Eikä ollut pakkasongelmia. Liekö seuraavan korimallin ongelmia, en tiedä. Sporttiputkisto itse asennettuna oli n. 500 €, tuli komeat äänet.
Autosta tykkäsin kyllä.

Mutta sitten halusin 4-vetosen ja nyt mennään tuolla H6 Outbackillä.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________
Vastaa lainaten