mie vaihtelin sen risan takapyörän laakerin ja ruuvasin rajotinpultit hittoon et sais kääntymään pikkasen enempi eturenkaita, mut se jälempi oli tyhjä arpa. pitää jostain ehtiä pidempi kääntövars mikä kävis paikalleen heittämällä niin sais vähän ketteryyttä takasin ja nopeemman ohjauksen.
käytiin sit koeajollaki ku kerran omin avuin liikkuu ja Henkka sit ratakuskin ottein meinas melkein kaataa jo susukin

melekein jarruttomalle vehkeelle kun laskee racing sport kuskin rattiin ni tuntu hetken, et perkule ko ei tullu turhavyö kiinni.. naukuu muuten ihan höpelönään kun ei silleen hirmusesti säästele kaasujalan kanssa

pikkusen on pitkät välitykset, mut voip olla et pienellä nelikolla jos laskee ni pääsöö vitosella käypäsiin nopeuksiin nopeilla kohilla ja sit on pykäliä millä pittee kierrosalueella, on aika herkän olonen on naukumaan ja liikahtamaan ko pittää rundit vaan ylärekisterissä
mein pittää tehä jotain radikaalia etujousitukselle, ko melkein ehkä hiukan rata-automainen ajotuntuma ja sitte linjailtava tai mulkattava jotenkin kardaanien niveliä ko vähän enempi kun kelaili vauhtia niin tulleepi sen verran armoton ravistus, että ei crossissa täyttä lähtöö tuu kestämään kun tulee jotain kabiiniin sisälle.. niin ja ne kaaret, piti eilen jo mallata hiukan putken pätkiä ja varmaan jos ehtii ni huomenna jo mittailla tarkemmin et millaset tekee, ei muuten mutta kun nuo koeajot on tuommosia ni sit jos joku kurkkii peileissä ni parantuu eloonjäämismahollisuudet ratkasevasti jos on edes pääkaari autossa