Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 27.03.2015, 08:09
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Kyllä sillä 2.1TD:lläkin ajeli.... Jos ei välittänyt kovasta käyntiäänestä...Öljyvuodoista... Kytkinkopasta irtoavasta startinkorvasta... ym
Moottorin osia on ollut aika hyvin Ranskassa kaupan, Ilmeisesti aika paljon on XJ/MJ:tä myyty aikoinaan sinne.
Perät on 4.1 välityksellä.

Suurin syy koneen vaihtoon oli se että pyöräytti kakkospytyn kiertokangen liuskat motarilla..... Sen pystyi vielä korjaamaan ja ajelin varmaan 20000 sen rempan jälkeen.... Kunnes alkoi taas jännittää
Vaihdoin samalla isomman AX-15 laatikon, Siihin sopii suoraan LJ:n kytkinakseli ja koppa.
Pienempään AX-5:seen pitäisi passata Hiace/Hilux osat.
__________________
www.classicjeepparts.com

Viimeksi muokannut Jeeper : 27.03.2015 08:12
Vastaa lainaten