Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 17.03.2015, 00:25
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TsKo Näytä viesti
Kato huolella kanssa taka-akselin alatukivarret, niiden soikeat puslat menee rikki väärällä tukivarsien asennuksella todella nopeasti
Juu, ja tämä pätee yhtälailla myös etutukivarsiin. Tukivarsien ja panhardin pultit pitäisi kiristää momenttiin vasta kun auton paino on pyörien päällä ja kumipuslat on "lepotilassa" auton ollessa ajokorkeudessa.

Puslat saattaa jäädä jatkuvaan jännitykseen ja hajota, jos pultit kiristetään silloin kun akselit roikkuu alhaalla. Aina ei toki näin käy, mutta jos keskiholkki ei pääse pyörähtämään oikeaan asentoon kun auto lasketaan renkaille, on koko pusla "kiertyneenä" keskiholkkinsa ympäri, ja repeää jossain vaiheessa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten