Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 30.12.2004, 10:48
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

SLCK:n vuosikokouksessa tuossa syksymmällä katselin vierestä kun joku (Tare?) ajeli oranssilla BJ:llä, jossa siis oli spring over, vähän kivikkoisemmassa paikassa jossa piti saada renkaita kivien yli, niin aika voimallisesti ne akselit kiertyivät, pinjonien päät liikkuivat varmaan kymmenen senttiä ylös-alas ja pakat kävivät aikamoisella S-mutkalla, niin edessä kuin takana, eli ei se traction bar mikään ihan turha keksintö ole. Kunhan sen tekee niin ettei se haittaa muuta akselin liikkumista. Ei pitäisi olla ongelma.

Muistaakseni näin C-303:ssa (syntyjään spring over) jonkunlaiset traction barin vastineet myös, en kyllä muista oliko etuakselillakin.

Iskari kuulostaa vähän hankalalta eikä se kuitenkaan estäisi terästä käymästä myötö/murtorajalla, jos vääntöä vaan esiintyy tarpeeksi pitkän aikaa. Iskukuormitusta tietysti helpottaisi.

Vastaa lainaten